Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix společnosti
Pernicová, Lenka ; Hudcová, Vladimíra (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační mix společnosti DCT Czech, s.r.o. Cílem je, aby přilákal nové zákazníky a zlepšil se prodej mycích systémů na malajsijském trhu. První část se zabývá teoretickými základy, následuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. Na základě provedených marketingových analýz vnitřního i vnějšího prostředí společnosti jsou předložena řešení, která mají vést ke zlepšení jednotlivých prvků komunikačního mixu.
Videokonference ve škole
Karadžos, Petr ; Lustig, František (vedoucí práce) ; Stejskal, Martin (oponent)
NÁZEV: Videokonference ve škole AUTOR: Petr Karadžos KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRAKT: Cílem teoretické části je podat rešerši videokonferenčních systémů z pohledu dělení podle využitelnosti ve vzdělávacím procesu, dále pak zpracování rešerše aplikačních řešení videokonferenčních systémů. Dalším prvkem teoretické části je osvětlení fungování videokonferencí na technické bázi. Tedy popis, jakým způsobem se navazuje spojení mezi dvěma a více systémy a jaké jsou zákonitosti přenosu multimediálních dat během videokonferenční relace. Předmětem empirické části je ověření použití videokonferencí jako technického výukového prostředku během vyučování v praxi. Jedná se o pilotní projekt, jehož výsledkem je závěr, respektive názor respondentů na to, jestli videokonference mají budoucnost ve školním prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA: Videokonference ve škole, H.323, SIP, webinář, multimédia, ICT, Multicast, Moodle, GoToWebinar
Zhodnocení možností aplikace webinářů pro pracovníky v oblasti školství v Libereckém kraji
Novotný, Jakub ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na oblast synchronního online vzdělávání prostřednictvím virtuálních učeben a na realizaci tzv. webinářů. Z formálního hlediska je text práce členěn na dvě části. V teoretické části se autor věnuje ICT a e-learningu v oblasti vzdělávání dospělých a moderním trendům v online komunikaci a spolupráci. Praktická část práce cílí přímo na oblast synchronního online vzdělávání ve virtuálních učebnách a hodnotí stav nabídky a využívání webinářů v České republice. Výzkumná část zhodnocuje výsledky realizovaného anketního šetření mezi pedagogy a lektory Libereckého kraje. V závěru práce je popsána případová studie realizace webináře se zhodnocením jeho průběhu. Diplomová práce reaguje na inovace v ICT a přispívá k současnému rozvoji a porozumění využití webinářů ve vzdělávání dospělých.
Strategie celoživotního vzdělávání orgánů státní správy lesů
Polívka, Martin ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Obsahem diplomové práce je zformulování strategie celoživotního vzdělávání orgánů státní správy lesů. Ministerstvo zemědělství při vzdělávání státní a veřejné správy postupuje v souladu s Koncepcí vzdělávání Ministerstva zemědělství na období 2015 až 2020. Koncepce rámcově vymezuje vzdělávání pracovníků státní a veřejné správy z hlediska zvláštní odborné způsobilosti a z hlediska vzdělávání pracovníků státní správy s rezortním zaměřením. Koncepce pro všechny pracovníky s resortním zaměřením stanoví základní rámec pro celoživotní vzdělávání. Podrobnější strategie pro jednotlivé obory v rámci resortu, která by reagovala na skutečné potřeby praxe, v současnosti neexistuje. Strategie se zaměřuje na pracovníky státní správy lesů na obcích s rozšířenou působností a na pracovníky krajských úřadů. Strategie se opírá o výsledky předcházejících kvantitativních šetření, které mapují situaci pracovníků orgánů státní správy lesů z hlediska výkonu jejich práce. Vlastní kvantitativní šetření zaměřené na odborné celoživotní vzdělávání, který je součástí práce, zmapuje jejich potřeby ve vztahu k výkonu jejich práce, preferenci forem a metod jejich dalšího odborného vzdělávání. Provedené kvantitativní šetření pro naformulování strategie, představují analýzu potřeb, která by měla být periodicky opakována. Celoživotní...
Zhodnocení možností aplikace webinářů pro pracovníky v oblasti školství v Libereckém kraji
Novotný, Jakub ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na oblast synchronního online vzdělávání prostřednictvím virtuálních učeben a na realizaci tzv. webinářů. Z formálního hlediska je text práce členěn na dvě části. V teoretické části se autor věnuje ICT a e-learningu v oblasti vzdělávání dospělých a moderním trendům v online komunikaci a spolupráci. Praktická část práce cílí přímo na oblast synchronního online vzdělávání ve virtuálních učebnách a hodnotí stav nabídky a využívání webinářů v České republice. Výzkumná část zhodnocuje výsledky realizovaného anketního šetření mezi pedagogy a lektory Libereckého kraje. V závěru práce je popsána případová studie realizace webináře se zhodnocením jeho průběhu. Diplomová práce reaguje na inovace v ICT a přispívá k současnému rozvoji a porozumění využití webinářů ve vzdělávání dospělých.
Videokonference ve škole
Karadžos, Petr ; Lustig, František (vedoucí práce) ; Stejskal, Martin (oponent)
NÁZEV: Videokonference ve škole AUTOR: Petr Karadžos KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRAKT: Cílem teoretické části je podat rešerši videokonferenčních systémů z pohledu dělení podle využitelnosti ve vzdělávacím procesu, dále pak zpracování rešerše aplikačních řešení videokonferenčních systémů. Dalším prvkem teoretické části je osvětlení fungování videokonferencí na technické bázi. Tedy popis, jakým způsobem se navazuje spojení mezi dvěma a více systémy a jaké jsou zákonitosti přenosu multimediálních dat během videokonferenční relace. Předmětem empirické části je ověření použití videokonferencí jako technického výukového prostředku během vyučování v praxi. Jedná se o pilotní projekt, jehož výsledkem je závěr, respektive názor respondentů na to, jestli videokonference mají budoucnost ve školním prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA: Videokonference ve škole, H.323, SIP, webinář, multimédia, ICT, Multicast, Moodle, GoToWebinar
Využití internetu ve výuce ekonomických předmětů
Pitkevich, Matvey ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Langer, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na využívání Internetu ve výuce ekonomických předmětu. Teoretická část obsahuje informace o Internetu, distančním vzdělávání a různých moderních druzích e-learningu. Dále se tato část také věnuje výhodám e-learningu a možnostem uplatnění těchto variací e-learningu ve výuce. Praktická část je věnována přípravě virtuální třídy a webináře. Dále tato část také obsahuje stručnou analýzu webového portalu ekospace a důsledky jeho využití ve výuce ekonomických předmětů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.